Sunday, January 27, 2013

DAJJAL & PENGIKUTNYA MULA MENONJOLKAN DIRI DAN BERPERANAN


Masih ramai umat Islam yang masih skeptikal dan ragu-ragu tentang Dajjal dan kedatangannya, bahkan ramai yang menyangka bahwa kedatangan Dajjal laknatullah mungkin akan berlaku ribuan atau ratusan tahun lagi atau tidak mungkin akan terjadi pada zaman moden sekarang ini. Mereka sudah lupa bahwa Rasul SAW pernah mengkhabarkan tentang akhir zaman bahwa umur dunia bagi umatnya hanyalah 1 setengah hari sahaja di sisi Tuhan iaitu 1500 tahun sahaja. (1 hari Akhirat = 1000 tahun). Bahkan Rasul SAW juga pernah menyatakan bahawa setiap Nabi dan Rasul akan memberitakan mengenai Dajjal laknatullah ini kepada umat masing-masing. Memandangkan Dajjal tidak hadir pada umat-umat terdahulu, maka kita tidak akan terlepas daripada berhadapan dengan laknatullah tersebut. Dan memandangkan kita kini berada di kurun ke 15 Hijrah, maka kita kini sedang berada di hujung akhir zaman. Oleh itu, sama ada anda percaya atau tidak, sebenarnya dan hakikatnya generasi ini tidak akan terlepas daripada berhadapan dengan Dajjal laknatullah melainkan dia meninggal dunia sebelum itu.


Hakikatnya, Dajjal laknatullah  dan para wazirnya telah bersidang baru-baru ini di sebuah pulau yang kedudukannya hampir dengan dasar bumi, telah mengumpulkan tentera-tenteranya yang terdiri daripada sejahat-jahat jin dan manusia dan kini mereka telah bersedia untuk melancarkan perang terhadap manusia yang beriman dan bertaqwa bagi menyediakan jalan bagi kemunculan Dajjal laknatullah ke dunia ini.

Divisyen pertamanya terdiri daripada Rabbai-rabbai Yahudi Ortodoks yang akan menyihir semua guru tareqat dan mursyid tareqat , serta muqaddim tareqat yang menunggu kedatangan Imam Mahdi. Sihir ini dihantar 24 jam tanpa henti-henti bahkan sihirnya terdiri daripada sihir halus dan sihir kasar. Sihir-sihir kasar ini jika tidak dirawati akan menzahir menjadi penyakit kronik atau misteri pada jasad manusia . Manakala sihir halusnya pula akan meniti atas mazmumah-mazmumah manusia yang akan merosakkan akhlak dan iman manusia.

Divisyen keduanya terdiri daripada paderi-paderi besar Katholik di Vatican yang sedang bersiap sedia untuk mempersiapkan jalan bagi Pope terakhir mereka selepas Pope Benedict sekarang ini iaitu Pope "Petrus Romanus" iaitu salah seorang wazir Dajjal laknatullah, yang akan mempengaruhi dunia Kristian untuk memerangi tentera Imam Mahdi kelak.


Divisyen ketiga terdiri daripada ahli-ahli sihirnya yang terdiri daripada wazir-wazirnya seperti David Blaine, David Copperfield, Criss Angel, Cyrill dan pengikut-pengikutnya.

Divisyen keempat terdiri daripada para penghibur seperti Madonna, Lady Gaga dan lain-lain lagi.
   

Divisyen kelima terdiri daripada penulis-penulis novel dan buku cerita yang akhirnya difilemkan seperti Lord of the Rings oleh J,R.R. Tolkien, Harry Porter oleh J.K. Rowling, Chronicles of Narnia oleh C.S. Lewis dan lain-lain.


 

Pengikut Dajjal juga sudah tidak segan silu lagi untuk menonjolkan diri mereka masing-masing dengan lambang mata satunya yang kini mula muncul di dunia. Contohnya adalah seperti yang boleh dilihat dibawah :

 



No comments:

Post a Comment