Friday, March 8, 2013

KENALI YAHUDI ASHKENAZIC DAN BAHASA YIDDISH


Di Eropah, mereka dikenali dengan nama Ashkenazic Jewish. Mereka menggunakan bahasa Yiddish iaitu bahasa Yahudi yang telah di asimilisasikan dengan bahasa German.
 Albert Einstein adalah salah seorang daripada mereka. Beliau merupakan cerdik pandai Yahudi yang pernah terlibat dengan projek ketenteraan Nazi German di bawah arahan Hitler. Namun beliau mengambil keputusan untuk berpaling tadah dan mencuri beberapa blueprint projek besar dan rahsia Nazi dan bersekongkol dengan Amerika untuk mengubah haluan perang Dunia Kedua.
 Sebenarnya tanpa pendedahan dari Einstein, bom Atom tidak akan tercipta dan Amerika tidak akan menang perang. Perang di Eropah akan terus berlanjutan dengan kemenangan besar Jerman yang akan terlebih dahulu mencipta Bom Atom dan misil balistik. Sementara perang pasifik akan berpanjangan lebih lama. Asia Tenggara juga akan lebih lama berada di bawah telunjuk Jepun dan Yahudi sendiri akan mengambil masa untuk melengkapkan jadual dalam menubuhkan negara Yahudi di Palestin. 
 Bangsa Yahudi Ashkenazic ini jugalah sebenarnya yang ramai berkhidmat secara rahsia di dalam parti Nazi dan projek ketenteraan Nazi untuk menghapuskan Yahudi Ortodoks yang tidak sehaluan dengan mereka dalam merealisasikan cita-cita untuk menubuhkan negara Sekular Zionis selepas mereka menghancurkan sendiri Nazi dari dalam nanti. 
Hakikatnya kewujudan Nazi hanyalah laluan besar dan mudah yang di gunakan oleh Yahudi dan keluarga Rothscild untuk menghapuskan Yahudi Ortodoks (yang tidak sehaluan dengan mereka) dalam mempercepatkan jadual kewujudan Negara Zionis di Palestin dan hanya membenarkan Yahudi zionis yang ada kaitan dengan jadual agenda Dajjal sahaja untuk terus hidup dan Henry Ford sendiri seorang hartawan Yahudi berketurunan Ashkenazic telah menyumbangkan dana yang sangat besar kepada Nazi untuk menghasilkan kenderaan- kenderaan ketenteraan German semasa perang dunia kedua. 
Apabila Nazi tumbang, Henry Ford cepat-cepat mengeluarkan surat permohonan maaf secara terbuka kepada  Amerika dan Eropah atas arahan untuk melindungi konspirasi yang lebih besar di belakang Henry Ford itu sendiri iaitu Freemason, Illuminati, keluarga Rothschild dari di kesan terlibat membuat percaturan perang dunia bersama Pope Vatican. Perang dunia itu sendiri di rancang bersama oleh Vatican dan Freemason untuk agenda menyatukan dunia dibawah satu pentadbiran iaitu PBB yang telah sangat berjaya di tubuhkan . Nazi,German dan Hitler hanyalah proksi sahaja . 
Yahudi Ashkenazic juga yang paling ramai berperanan dalam gerakan Freemason dan Illuminati dan paling ramai menyeberang berhijrah ke Israel yang baru di tubuhkan selepas perang dunia kedua. Mereka juga menganggap kelompok diri mereka sebagai kelompok Yahudi paling istimewa berbanding kelompok Sephardic dari Timur yang agak ketinggalan,berkulit agak gelap dan kurang cerdik. Sebahagian besar daripada kelompok Yahudi yang lain ada kedapatan di Afrika barat dan berkulit hitam dan di India yang mempelopori perubatan Ayurvedha. Bollywood juga adalah sebahagian daripada agenda Yahudi India yang di sasarkan khusus untuk umat Islam di Timur terutamanya di Asia Tenggara.

SUMBER:WARGA DAULAH

No comments:

Post a Comment