Thursday, March 14, 2013

Pope Roman Peter II sudah dilantik.





Susulan daripada 'pilihan raya' atau conclave yang berlaku untuk memilih kardinal manakah yang layak menggantikan Pope Benedict maka sesudah dua hari maka terpilihlah penggantinya.


Dia ialah Kardinal Jorge Bergoglio dari Argentina dengan memakai nama 'Pope Francis I'

Nampaknya inilah orangnya yang digelar Peter the Roman II menurut St Malachy.

Pope berbangsa Amerika Latin ini mengesahkan bahawa maksud bangsa Rom dalam hadis-hadis Nabi saw tentang perdamaian bangsa Rom-Islam dan perang besar Islam-Kristian sesudahnya.

Saya telah menulis dalam blog ini dalam siri artikel 'bangsa Rom' yang dimaksudkan Rasulullah saw tidak lain tidak bukan bangsa Amerika Latin.

Jadi 70 000 bani Ishak yang menyerang Konstantinople (Vatican) tidak lain merupakan sebahagian bangsa Amerika Latin yang memeluk Islam semasa era perdamaian.

Pope Francis I ini mungkin adalah orang yang menerima Ilham dari Dajjal laknatullah yang masih ghaib itu untuk menentukan hala tuju agama Kristian. Dialah penyambut Dajjal Laknatullah bila zahir kelak.

Sudah saya nyatakan Roman Peter II sama sekali tak akan dipakai pope baru kerana mereka bukan bodoh.

Roman kerana dia berbangsa Rom atau Amerika Latin.

Perlu diingat bahawa bangsa Amerika Latin dikategorikan sebagai 'Black' bukan 'White' seperti bangsa Inggeris ataupun bangsa Eropah. 

Peter kerana dia penerima Ilham Dajjal sepertimana Peter Roman I yang menerima ilham Iblis Laknatullah menukar ajaran suci Nabi Isa as.

Kini kita sudah tahu siapakah dia dan ini mungkin berkaitan dengan kematian (mungkin konspirasi pembunuhan) Presiden Venezuela Hugo Chavez yang amat tegas dalam isu Palestin sebagai bumi berdaulat ketika hayatnya. Presiden Hugo Chavez meninggal pada awal bulan Mac lalu.

Kita sedia maklum Benua Amerika adalah pusat pemerintahan Dajjal dalam fasa yang lalu dan fasa pemindahan ke Israel Dajjal melantik pembantunya dari negeri pemerintahannya yakni Pope Francis I untuk menjayakan kerajaan Dajjal laknatullah di Israel.

No comments:

Post a Comment